Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Generelle vilkår og betingelser

Vilkår og betingelser er i overenstemmelse med EU’s consumer law. 

Privatlivspolitik
Se seperat side om dette https://www.ciderrevolution.dk/privatlivspolitik/

Betaling
Ciderrevolution tager i mod betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay. Betaling bliver først trukket på din konto, når varen er afsendt.

Alle beløb er inklusiv moms og i danske kroner.

Ciderrevolution // L&W CIDER vil fremgå på dit kontoudtog eller på din netbank, når beløbet er trukket. 

Vi værner og skjuler altid betalingskort-indehavers kortoplysninger.

Levering
Ciderrevolution sender varen senest efterfølgende hverdag. Den forventede leveringstid er 1-3 dage, men ved spidsbelastning kan der godt gå op til fire hverdage. Hvis køber ikke er hjemme, vil pakken blive leveret til en pakkeboks i nærheden af hjemmet. 

Leveringsbetingelser
Der henvises til vores partnere fra GLS, hvor betingelserne kan ses her – eller Hurrah Today, hvor betingelserne kan ses her

Videresalg
Det er ikke tilladt at videresælge produkter købt i webshoppen. 

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen eller udløb af varens gyldighed.

Ciderrevolution dækker returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Skriv til: [email protected] eller på

L&W Cider ApS
c/o Paw Wöhlk
Ragnhildgade 78, 3. th.
2100 København Ø

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Abonnement

DU binder dig ikke til noget og kan til enhver tid afmelde eller sætte dit abonnement på pause via Min Konto – husk at gøre dette senest den 29. i måneden forinden din levering. 

Abonnementet koster 425kr pr. måned og beløbet bliver trukket d.1 i hver måned. Tilkendegiver du, at du ønsker at modtage indeværende måneds kasse, trækker vi pengene med det samme og sender straks en kasse afsted til dig. Du vil derfor kunne “risikere” at modtage og betale for 2 separate måneders kasser inden for få dage. 

Vi værner og skjuler altid betalingskort-indehavers kortoplysninger.

Ciderrevolution // L&W CIDER vil fremgå på dit kontoudtog eller på din netbank, når beløbet er trukket. 

Når du tilmelder dig In Cider’s Club fra Ciderrevolution, får du automatisk et login, som du kan bruge til at se, hvornår næste levering sker, opdatere dine oplysninger, eller opsige eller sætte dit abonnement på pause. Betalingen af dit abonnement foregår automatisk ved leveringen af din abonnementskasse eller d.1 i hver måned, afhængig af, hvornår du bestiller. Du kan registrere dit abonnement på dit betalingskort i form af Dankort, Visa eller Mastercard, desværre kan vi ikke tilbyde betaling via Mobilepay subscription endnu.

Levering af In Cider’s Club er inkluderet i ovenstående pris på 425 kr. Du kan helt selv vælge om du ønsker din  abonnementskasse leveret hjem til døren, hente den hos din yndlings GLS pakkeshop, få den leveret til din arbejdsadresse så dine kollegaer nysgerrigt kan se til eller du kan afhente den i butikken på Ørnevej 60 i 2400 KBH Nordvest. Afhenter du i butikken får du en lille bonuscider med i kassen. 

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så det aftalte beløb kan overføres.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på [email protected] 
I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.  

Klagemuligheder – oversigt og links:
Hvis du vil klage over et produkt, som er købt i vores webshop, kan den sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: [email protected]

Men lad os håbe, at det ikke ikke kommer så vidt.

Ved spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os via kontaktoplysningerne ovenfor.  

Scroll to Top